Birgit Rausing Centrum för Medicinsk Humaniora söker medarbetare

Har du hört talas om Birgit Rausing Centrum för Medicinsk Humaniora vid Lunds universitet? Vill du rent av vara en av de första som arbetar med oss?

Vi söker nu forskande och undervisande personal på deltid, 20%, med olika profiler, från olika ämnesfält och med olika erfarenheter.

Vem är du?

Du har idag anställning vid Lunds universitet eller Region Skåne och har ett genuint intresse för medicinsk humaniora. Du är villig att arbeta med uppstarten av ett kunskapscentrum, där samarbete över ämnesgränser är avgörande.

Tycker du det här låter som en spännande utmaning så besök webbplatsen  Birgit Rausing Centrum för Medicinsk Humaniora och läs om vilka kompetensprofiler vi söker just nu. Varmt välkommen med din ansökan senast den 2021-11-15.